کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم بدمینتون اردکان از شهربابک شکست خورد

28 شهريور 1399 ساعت 14:55

تیم بدمینتون هیات اردکان شامگاه پنجشنبه با نتیجه سه بر ۲ از تیم شهرداری شهربابک کرمان شکست خورد.


به گزارش بلاغ به نقل ازتیم بدمینتون هیات اردکان با نتیجه سه بر ۲ از تیم شهرداری شهربابک کرمان شکست خورد، این مسابقه بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر کشور در  سالن آزادی اردکان برگزار شد.
در این مسابقه نزدیک و نفس گیر بازیکنان ۲ تیم در طول دیدار هم پای هم برای کسب پیروزی تلاش کردند که در پایان با موفقیت تیم میهمان همراه شد. 
تیم‌های دانشگاه یزد و هیات اردکان ۲ نماینده استان در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور (فصل ۹۹) با رعد پدافند هوایی قم، ذوب‌روی صبای زنجان، شهرداری شهربابک، شهرداری فومن و فولا مبارکه سپاهان اصفهان هم گروه هستند.
این رقابت‌ها با رعایت نکات بهداشتی در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری می‌شود تا در پایان چهره تیم قهرمان مشخص شود.
آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437628

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437628/تیم-بدمینتون-اردکان-شهربابک-شکست-خورد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com