کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیس بوک دیگر عضویت در گروه های بهداشتی را توصیه نمی کند

28 شهريور 1399 ساعت 14:50

فیس بوک به علت انتشار انبوهی از اطلاعات دروغین در برخی گروه‌های بهداشتی این شبکه اجتماعی عضویت در آنها را به کاربران توصیه نمی‌کند.


به گزارش بلاغ به نقل ازانگجت، فیس بوک به طور رسمی اعلام کرده عضویت در گروه هایی که حاوی مطالب و موضوعات مرتبط با سلامت و بهداشت هستند را توصیه نمی‌کند، زیرا این گروه ها حاوی اطلاعات غلطی به خصوص در مورد ویروس کرونا هستند.
بر اساس بیانیه فیس بوک، اولویت این شبکه اجتماعی برای مرتبط کردن مردم مربوط به دریافت اطلاعات دقیق و درست بهداشتی است. با توجه به وجود داده های غلط در این گروه ها عضویت در آنها دیگر توصیه نمی شود. البته کاربران با جستجوی این گروه ها می توانند هنوز آنها را پیدا کنند و حتی دیگران را به عضویت در این گروه ها دعوت کنند، اما گروه های یادشده دیگر در بخش پیشنهادات ظاهر نمی شوند.
بسیاری از گروه های بهداشتی فیس بوک در عمل حاوی توصیه های غلط به کاربران مانند خطرات واکسن زدن هستند و دروغ های متنوعی را در مورد روش های شیوع ویروس کرونا و انتقال آن به دیگر افراد منتشر می کنند. فیس بوک برخی از این گروه ها را حذف می کند، اما تکثر آنها مقابله با چنین گروه هایی را ناممکن می کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437627

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437627/فیس-بوک-دیگر-عضویت-گروه-های-بهداشتی-توصیه-نمی-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com