تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۶۲۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اعلام خبر برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی (Ph.D)بصورت مجازی، جزئیاتی از نحوه ثبت‌نام و شرکت در این مرحله را تشریح کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی دسینه با اشاره به برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) از روز پنجم لغایت هفدهم مهرماه سال جاری گفت:«با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه پذیرفته شدگان این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.
وی افزود: داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1399  واجد شرایط دعوت به مصاحبه بوده‌اند می‌بایست در مرحله اول از طریق کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود و تعیین واحد بین الملل قشم به عنوان محل برگزاری تا تاریخ 99/06/28 جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.
دانشگاه آزاد بین الملل قشم دارای ۴۰ رشته  دکتری تخصصی است که بصورت مشترک با تفاهم نامه واحد علوم و تحقیقات تهران اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما