کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصاحبه پذیرفته‌شدگان phD در قشم مجازی است

28 شهريور 1399 ساعت 14:30

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اعلام خبر برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی (Ph.D)بصورت مجازی، جزئیاتی از نحوه ثبت‌نام و شرکت در این مرحله را تشریح کرد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی دسینه با اشاره به برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) از روز پنجم لغایت هفدهم مهرماه سال جاری گفت:«با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه پذیرفته شدگان این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.
وی افزود: داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1399  واجد شرایط دعوت به مصاحبه بوده‌اند می‌بایست در مرحله اول از طریق کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود و تعیین واحد بین الملل قشم به عنوان محل برگزاری تا تاریخ 99/06/28 جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.
دانشگاه آزاد بین الملل قشم دارای ۴۰ رشته  دکتری تخصصی است که بصورت مشترک با تفاهم نامه واحد علوم و تحقیقات تهران اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437623

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437623/مصاحبه-پذیرفته-شدگان-phd-قشم-مجازی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com