کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موافقت وزیر ورزش با بازنشستگی مدیرکل تهران/گل‌محمدی: در این 4 سال کم نگذاشتم

28 شهريور 1399 ساعت 14:00

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد وزیر ورزش با بازنشستگی او موافقت کرده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازرضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره بازنشستگی‌اش، اظهار داشت: من تقاضای بازنشستگی داشتم که وزیر ورزش از تاریخ اول آبان با این موضوع موافقت کرد. البته این نکته را بگویم من بازنشسته نبودم و یک سال و نیم دیگر وقت داشتم اما از وزیر ورزش خواستم با این موضوع موافقت کند که بعد از 8 ماه پیگیری مورد موافقت قرار گرفت.
وی درباره اینکه شما می‌گویید فرصت داشتید چطور درخواست بازنشستگی دادید و رفتن از ورزش برای شما سخت نیست، خاطرنشان کرد: اتفاقا بودن در ورزش سخت است. من همیشه شعار می‌دادم در این 4 سال هر کسی بخواهد می‌تواند کارهایش را انجام دهد به همین دلیل به این شعار عمل کردم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: این 4 سالی که در تهران بودم برایم کافی است و حالا باید یک جوان پرانرژی بیاید و امور کارها را در دست بگیرد. این موضوع مانند یک دوی امدادی است، 100 متر من دویدم و حالا باید فرد دیگری بیاید. همه باید برای رفاه مردم کار کنیم.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا کاری مانده که نتوانسته باشید انجام دهید و این موضوع اولویت فرد جایگزین شما باشد، خاطرنشان کرد: بله کارهایی هست که آرزو دارم انجام شود اما مطمئن هستم هر کسی بیاید این کارها را دنبال می‌کند. من در این 4 سال برای استان تهران کم نگذاشتم اما خیلی کارهای نکرده وجود دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437617

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437617/موافقت-وزیر-ورزش-بازنشستگی-مدیرکل-تهران-گل-محمدی-این-4-سال-کم-نگذاشتم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com