کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است

28 شهريور 1399 ساعت 13:45

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، گفت: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن کریمی، با بیان اینکه شهید کریمی یکی از سرمایه و گنجینه‌های هویتی انقلاب اسلامی در گیلان است که متأسفانه مظلوم و غریب واقع‌شده است، اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه رهبر انقلاب مبنی بر استقرار عدالت در گام دوم انقلاب اسلامی و ارائه الگوی صحیح عدالت‌خواهی، یکی از اسوه‌های مدیریت زاهدانه و عدالت‌خواهانه شهید کریمی است.
وی با بیان اینکه ما نتوانستیم شخصیت شهید کریمی را به جامعه خصوصاً نسل جوان امروزی معرفی کنیم و کاستی در این حوزه باید جبران شود، افزود: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب بعد از شهادت این شهید با توجه به شخصیت جامع و آبرو بخش آن به دستگاه قوه قضائیه پیام دادند، گفت: خانواده شهید کریمی افرادی متدین و باورمند به‌واسطه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی هستند.
مهدوی با اشاره به اینکه شهید کریمی با اتکا به معارف نهج‌البلاغه مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، بیان کرد: اگر قرار است در حوزه تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت‌های فرهنگی و تربیتی درست انجام شود باید در تعظیم شخصیت و ارائه الگویی همچون شهید کریمی، همه دستگاه‌های فرهنگی استان بلکه کشور همت مضاعف داشته باشند.

 ابوالحسن کریمی سرانجام در غروب روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۵ در نزدیکی مسجد ( تکیه بر) لاهیجان مورد حمله مسلحانه منافقین کور دل قرار گرفت و با اصابت چند گلوله درحالت سجده‌ای خونین به ملاقات حق شتافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437614

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437614/شهید-کریمی-مدیر-نمونه-طراز-انقلاب-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com