تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۳۷۶۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، گفت: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن کریمی، با بیان اینکه شهید کریمی یکی از سرمایه و گنجینه‌های هویتی انقلاب اسلامی در گیلان است که متأسفانه مظلوم و غریب واقع‌شده است، اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه رهبر انقلاب مبنی بر استقرار عدالت در گام دوم انقلاب اسلامی و ارائه الگوی صحیح عدالت‌خواهی، یکی از اسوه‌های مدیریت زاهدانه و عدالت‌خواهانه شهید کریمی است.
وی با بیان اینکه ما نتوانستیم شخصیت شهید کریمی را به جامعه خصوصاً نسل جوان امروزی معرفی کنیم و کاستی در این حوزه باید جبران شود، افزود: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب بعد از شهادت این شهید با توجه به شخصیت جامع و آبرو بخش آن به دستگاه قوه قضائیه پیام دادند، گفت: خانواده شهید کریمی افرادی متدین و باورمند به‌واسطه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی هستند.
مهدوی با اشاره به اینکه شهید کریمی با اتکا به معارف نهج‌البلاغه مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، بیان کرد: اگر قرار است در حوزه تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت‌های فرهنگی و تربیتی درست انجام شود باید در تعظیم شخصیت و ارائه الگویی همچون شهید کریمی، همه دستگاه‌های فرهنگی استان بلکه کشور همت مضاعف داشته باشند.

 ابوالحسن کریمی سرانجام در غروب روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۵ در نزدیکی مسجد ( تکیه بر) لاهیجان مورد حمله مسلحانه منافقین کور دل قرار گرفت و با اصابت چند گلوله درحالت سجده‌ای خونین به ملاقات حق شتافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴