کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قصه اعتیاد یک ورزشکار حرفه‌ای در «شکلات تلخ»

28 شهريور 1399 ساعت 13:10

برنامه «شکلات تلخ» با موضوع اعتیاد در گروه سنی نوجوان و چهره‌های شاخص اجتماعی روی آنتن شبکه پنج می رود.


به گزارش بلاغ به نقل ازبرنامه شکلات تلخ با موضوع اعتیاد در گروه سنی نوجوان و چهره‌های شاخص اجتماعی این هفته روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
این برنامه تلویزیونی با محوریت کودکان کار و خیابان و با موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و اتفاقاتی که باعث آسیب در این گروه سنی می‌شود تولید و به پخش خواهد رسید.
مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: در برنامه بیست و ششم به دنبال این هستیم تا محورهای اصلی درگیر شدن کودکان و نوجوانان با مواد مخدر را بررسی کنیم و با هدف پیدا کردن راهکار در این خصوص با کارشناسان مرتبط در  این حوزه از جمله دکتر سعید آرام رئیس بهزیستی شهر تهران، دکتر محمدرضا قدیرزاده کارشناس و پژوهشگر حوزه اعتیاد، این مقوله را حول محور  زندگی نوجوانی 20 ساله و یک مربی کشتی درگیر شده با مواد مخدر و شیشه مورد تحلیل قرار خواهیم داد.
احمدی در پایان گفت: در چند قسمت اخیر برنامه شکلات تلخ که داستان اعتیاد خط اساسی برنامه را تشکیل می‌داد سعی کردیم جایگاه خانواده را در انواع آسیب  برای گروه سنی مختلف و در اقشار متفاوت جامعه بررسی کنیم و در ادامه نقش اعضای خانواده در قبال یکدیگر، جامعه اقوام، دوستان و اطرافیان و حس و حال روانی کودکان و نوجوانان متأثر از داستان استفاده از هرگونه مواد روانزا سرفصل‌های اصلی برنامه شکلات تلخ خواهد بود.
برنامه شکلات تلخ با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437607

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437607/قصه-اعتیاد-یک-ورزشکار-حرفه-ای-شکلات-تلخ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com