تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۶۰۵
سرمربی جدید التعاون عربستان با 5 جام قهرمانی در کارنامه اش مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتیم فوتبال التعاون عربستان امشب(جمعه) در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف پرسپولیس می رود.
مهمترین تغییر در تیم التعاون نسبت به بازی رفت که با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخ پوشان به پایان رسید، حضور پاتریس کاترون، سرمربی جدید فرانسوی روی نیمکت این تیم سعودی است.
به همین خاطر قبل از دیدار امشب نگاهی به کارنامه سرمربی جدید التعاون می اندازیم. سرمربی 52 ساله هدایت تیم ملی مالی در سال 2012-213 را داشته است.
او در سال 2013-215 هدایت تیم مازیمبی کونگو را برعهده داشت و موفق شد این تیم را قهرمان لیگ این کشور کند. همچنین در سال 2014-2015 با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا هم شد.
او در کارنامه اش هدایت تیم های وادی دجله، النصر عربستان، الزمالک مصر، الاهلی مصر و الرجاء مراکش را دارد. سرمربی فرانسوی به همراه الزمالک و الرجاء به قهرمانی سوپر کاپ آفریقا رسید.
همچنین او با الزمالک قهرمانی سوپر جام مصر نیز شد. سرمربی فرانسوی اکنون با داشتن 5 جام در کارنامه اش امشب مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴