تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۵۹۷
سرمربی الشرطه پیش از دیدار با استقلال، گفت: بدون شک کادرفنی استقلال در دو بازی اخیر ما را زیرنظرداشته و الشرطه را آنالیز کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتیم های فوتبال الشرطه عراق و الاهلی عربستان شب گذشته از گروه استقلال به مصافه هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم عراقی به پایان رسید.
عبدالغنی شهد، سرمربی الشرطه درباره بازی حساس بعدیشان مقابل استقلال، گفت: هر بازی ویژگی های خاص خود را دارد. باید در بازی آینده با استقلال تا آخرین لحظه بجنگیم. بدون شک کادرفنی استقلال در دو بازی اخیر ما را زیرنظرداشته و الشرطه را آنالیز کرده است.
وی افزود: من به این ایمان ندارم که تاریخ باشگاه بر کسب نتایج تاثیر می گذارد. به نظرم فوتبال علم روز است که هر تیمی که آماده تر باشد و بهتر عمل کند نتیجه مطلوب را کسب می کند.
سرمربی الشرطه ادامه داد: ما 3 بازی متوالی را انجام دادیم درحالیکه استقلال در استراحت است. اما این خوب است ما بازی آخرمان را انجام می دهیم و فقط در بازی با استقلال نیاز به تساوی داریم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰