تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۳۷۵۹۶
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: برآورد برداشت پسته امسال شهرستان بالغ بر ۱۲ هزار تن بود که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد محصول امسال بر اثر گرمی هوا خسارت دیده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار داشت: کشت‌های گلخانه‌ای در حال حاضر بهترین گزینه کشت در استان و به‌ویژه شهرستان انار است که خوشبختانه اعتبارات مناسبی برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان تاکید کرد در سطح استان هیچ‌گونه محدودیتی برای آب شیرین‌کن‌های گلخانه‌ای وجود ندارد و مجوز آن در کوتاه‌ترین زمان صادر و به متقاضیان این طرح بدون محدودیت تسهیلات پرداخت خواهد شد.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری اداره منابع آب، مکان‌یابی در خصوص واگذاری زمین راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای را به‌عمل خواهند آورد.
سعیدی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای اقتصادی پرورش دام به‌خصوص بز سانن و گوسفند رومانوف و عدم وجود محدودیت در تولید آن، بر توسعه دامداری شهرستان توصیه کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به واگذاری زمین جهت احداث ترمینال‌های ضبط پسته گفت: تفکیک زمین به‌زودی انجام خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص عملکرد معین اقتصادی در شهرستان افزود: مس سرچشمه در حوزه تولیدی و کشاورزی، همانطور که سایر معین‌های اقتصادی در سطح استان کار کرده‌اند، می‌تواند فعالیت کند.
مهران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: برآورد برداشت پسته امسال شهرستان بالغ بر ۱۲ هزار تن بود که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد محصول امسال بر اثر گرمی هوا خسارت دیده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان انار، ۳۵ متقاضی ترمینال ضبط پسته منتظر دریافت زمین هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷