تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۵۷۶
سفیر فلسطین در اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه موضع این اتحادیه حل مسئله فلسطین است، در عین حال گفت که این اتحادیه باید این مواضع را به اقدامات عملی بدل کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«عبدالرحیم الفرا» سفیر فلسطین در اتحادیه اروپا تأکید کرد که موضع رسمی این اتحادیه، حمایت از مسئله فلسطین است.
خبرگزاری «صفا» به نقل الفرا گزارش داد، موضع رسمی اتحادیه اروپا این است که «به جز حل مسئله فلسطین بر اساس اصل راهکار دو دولتی، هیچ صلح، امنیت و ثباتی وجود نخواهد داشت».
این دیپلمات فلسطینی ادامه داد، این مواضع، پیام مثبتی به همه ملتهایی است که به عدالت و آزادی در جهان علاقمند هستند، ولی باید، اقدامات ملموسی و عملی صورت گیرد.
وی در توضیح اقدامات عملی گفت که مهمترین اقدام، «به رسمیت شناختن فلسطین توسط کشورهای اتحادیه اروپاست».
الفرا در عین حال گفت که کشورهای اروپایی «تمایلاتی دارند که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند».
این دیپلمات فلسطینی خاطر نشان کرد در محکومیت عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، سراسر اروپا با مشارکت نهادهای مدنی، شاهد تجمعات اعتراضی بود.
وی تصریح کرد، در این اعتراضات، اقدام امارات و بحرین، یک اقدام زشت و غیر قابل قبول توصیف و تأکید شد که «مسئله فلسطین با عادی‌سازی به پایان نخواهد رسید».
الفرا در پایان تأکید کرد، تا زمانی که ملت فلسطین، تحت اشغال قرار داشته باشد، تمامی توافقات عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی، هیچ معنایی نخواهد داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴