تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۵۷۵
سرمربی مستعفی تیم والیبال شهروند اراک گفت: با شرایطی که وجود داشت، کار کردن در اراک برایم سخت بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگاردرمورد جدایی‌اش از تیم والیبال شهروند اراک اظهار داشت: متاسفانه شرایط برای کار در اراک فراهم نبود. دو سال است که این تیم در هفته اول نمی‌تواند بازی کند. کار کردن در چنین شرایطی برای من بسیار سخت است.
وی ادامه داد: با اوضاعی که دیدم ممکن بود در هفته پنجم یا ششم از سمت خودم کناره‌گیری و به همین دلیل تصمیم گرفتم زودتر این کار را بکنم که برای طرفین مشکلی ایجاد نشود. واقعیت این است که نه دنبال پول بودم و نه هیچ موضوع دیگری و به همین دلیل با توافق از این تیم جدا شدم.
سرمربی مستعفی تیم والیبال شهروند اراک خاطرنشان کرد: من دوست داشتم کار کنم و به والیبال خدمت کنم، اما شرایط در اراک فراهم نبود. من هم بعد از 3 جلسه تمرینی تصمیمم را گرفتم و با مسئولان باشگاه هم صحبت کردم. از آنها خواستم که با مربی بومی به کار خود ادامه دهند.
لاهوتی عنوان کرد: بدون هیچ دلخوری و ناراحتی با مسئولان باشگاه توافق کردم و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. برای این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم. خودم هم ممکن است مجبور باشم یک فصل بیرون باشم و استراحت کنم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴