تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۳۷۵۴۴
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: حدود ۴۰ هزار کلاس‌های درس نیمه‌تمام کشور وجود دارد که از این تعداد حدود هشت هزار واحد مهرماه و مابقی در ایام دهه فجر به ادارات کل آموزش‌وپرورش در مناطق مختلف کشور تحویل داده می‌شود.
۰
plusresetminus
وجود 40 هزار کلاس درس نیمه‌تمام در کشور/تخصیص هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
به گزارش بلاغ،مهراله درخشانی در بازدید از روند ساخت مدرسه شهید طهماسبی و شهید نواب روستای  لاریم در گفت‌وگو با خبرنگاران  بابیان اینکه  حدود ۴۰ هزار کلاس‌های درس نیمه‌تمام کشور وجود دارد گفت: از این تعداد حدود هشت هزار واحد مهرماه و مابقی در ایام دهه فجر به ادارات کل آموزش‌وپرورش در مناطق مختلف کشور تحویل  داده می‌شود.
 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نقش خیرین در ساخت مدارس را بسیار مهم دانست و افزود: مدرسه ۶ کلاسه پسرانه و دخترانه شهید طهماسبی و شهید نواب روستای لاریم جویبار با مشارکت ۳۰ درصدی خیرین در حال ساخت است و مابقی بودجه موردنیاز هم از محل اعتبارات سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس و دیگر منابع دولتی تأمین می‌شود.
 
درخشانی از اتمام این دو مدرسه در جویبار تا مهرماه سال آینده خبر داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌ و پرورش بین استان‌ها توزیع شد و ۸۰۰ میلیارد دیگر باید تخصیص یابد.

 این مسئول ادامه داد: اعتبارات سازمان نوسازی از سال ۹۶ تاکنون رشد قابل توجهی داشته است و از رقم ۴۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد که تمرکز دولت و سازمان نوسازی مدارس در سال جاری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی بوده که خیریندر ساخت آن مشارکت داشته‌اند.

رخشانی مهر گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش استان‌ها توزیع شده است و ۸۰۰ میلیاردتومان دیگر نیز باید تخصیص یابد.

معاون وزیرآموزش و پرورش یاد آور شد: اتفاقاتی مانند وقوع زلزله، سیل، شیوع بیماری کرونا و افزایش قیمت‌ها  در حوزه مدرسه‌سازی اثرگذار است و عملیات تکمیل پروژه‌ها را با وقفه و مشکلاتی روبرو می‌کند، اما با این حال تمام تلاش همکاران در سراسر کشور این است که تحویل پروژه ها به موقع انجام شود و در مورد پروژه های مشارکتی این موضوع اهمیت دوچندان می یابد.

رخشانی‌مهر در سفر خود از ۱۲ پروژه در حال ساخت و نیمه تمام در شهرستان‌های سوادکوه، سیمرغ، جویبار، قائم‌شهر و بابل بازدید کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما