نماینده مردم قائم‌شهر و جویبار در مجلس:

چاره‌ای جز حضور میدانی و تلاش جهادی برای حل مشکلات نداریم

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۳۷۵۴۳
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر در اتاق مدیریت خود بنشینیم و تلاشی نکنیم کاری انجام نخواهد شد و چاره‌ای جز حضور در کف میدان و تلاش جهادی نداریم.
۰
plusresetminus
چاره‌ای جز حضور میدانی و تلاش جهادی برای حل مشکلات نداریم
به گزارش بلاغ،کمال علیپور در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات از روستاهای شهرستان جویبار گفت: مشکلات مردم در روستاها دیدیم و با برنامه‌ریزی و پیگیری ما و مدیران این مشکلات باید در مدت‌زمان مشخصی حل شود.
 
وی یکی از مشکلات اصلی مردم را آب شرب دانست و افزود: برنامه مجلس یازدهم به این صورت است که نمایندگان هم بازدید شهرستانی، استانی و کشوری خواهند داشت تا با احصا مشکلات و تلاش جهادی مدیران و حضور در کف میدان مشکلات برطرف خواهد شد.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اولین سفر ما در استان سیستان و بلوچستان بود اظهار کرد: در آینده نزدیک به همراه اعضای کمیسیون عمران به استان گلستان و از مشکلات و کمبودهای آن منطقه بازدید خواهیم کرد تا به‌اندازه مقدورات خود بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.
 
علیپور با تأکید بر اینکه چاره‌ای جز تلاش جهادی نیست بیان کرد: اگر در اتاق مدیریت خود بنشینیم و تلاشی نکنیم کاری انجام نخواهد شد و چاره‌ای جز حضور در کف میدان و تلاش جهادی نداریم.
 
وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آب شرب روستاهای جویبار گفت: پس از جلسه گذشته‌ای که در موردبررسی مشکلات آب شرب شهرستان جویبار برگزار شد اعتباری به مبلغ 12 میلیارد تومان برای حل بخشی از مشکلات آب جویبار از سوی وزارت نیرو در نظر گرفته شد که در آینده نزدیک تخصیص می‌یابد.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یک جمع‌بندی نهایی با همکاری بخشداران شهرستان جویبار و مدیران آب و فاضلاب در مورد حل کامل مشکل آب شرب جویبار صورت گیرد و به‌صورت ناقص مشکلات مطرح نشود تا بتوانیم برای همیشه این مشکل حل شود.
 
علیپور با اشاره به ورزشگاه پنج‌هزارنفره کشتی جویبار بیان کرد: در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به مازندران تلاش کردیم 20 میلیارد تومان اعتبار برای این ورزشگاه بگیریم ولی متأسفانه این مبلغ به 10 میلیارد تومان کاهش یافت که این میزان اعتبار نیز ابلاغ شد.
 
وی بابیان اینکه برآورد اعتبار برای ساخت هر مترمربعی برای ورزشگاه بین 15 تا 20 میلیون تومان است اظهار کرد: با توجه به اینکه این ورزشگاه در مساحت هشت هزار متری در حال ساخت است نیاز به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که باید فرماندار باید در پیشنهاد بودجه، بودجه مستمر 120 میلیارد تومانی برای تکمیل این ورزشگاه در نظر گرفته شود تا دو سال دیگر به بهره‌برداری برسد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما