تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۳۷۵۴۲
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران از اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.
۲
plusresetminus
اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت/طرح «سفره مهربانی 3 » اجرا می‌شود
به گزارش بلاغ،سهیل صالحی طی گفت‌وگویی گسترش سبک زندگی رضوی را مهم‌ترین وظیفه خادمیاران رضوی در سراسر استان مازندران طریق الرضا(ع) دانست و افزود: خدمت به محرومین و مستمندان همواره بخشی از سیره حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) بوده و در این خصوص شایسته است همه شیعیان و محبین آن حضرت انفاق و دستگیری از محرومین را جزء مهمی از سبک زندگی خود قرار دهند.
 
وی بابیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن‌الحجج(ع) در شهرستان‌ها و روستاهای استان خدمات درخور تحسینی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند و قدردان این تلاش بی‌شائبه آن‌ها هستیم، گفت: در ایام کرونایی خادمیاران برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس خدمات شایسته‌ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم و... در کارنامه خدمتی خود ثبت و درج کردند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران به فداکاری‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی نیز در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوارهای بی‌بضاعت تلاش و همتی مضاعف داشتند.
 
صالحی بیان کرد: خادمیارانی که در عرصه خدمتی خود فعالیت ندارند و همچنین ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری موردتوجه این افراد نیست به‌زودی تعیین وضعیت خواهند شد.
وی گفت: با توجه به‌نظام نامه جدید کانون‌های خدمت رضوی می‌توانند تحت عنوان یاور رضوی باهمت و پشتکار حداکثری در میدان‌ها مختلف اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و ... خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف به‌ویژه نیازمندان و افراد کم برخوردار ارائه دهند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران همچنین به راه‌اندازی طرح جشنواره خدمت در حوزه خادمیاری اشاره و بیان کرد: این جشنواره به این منظور راه‌اندازی شده است تا خادمیاران فعالیت‌های الگویی ارائه دهند و آن را در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت کنند.
 
صالحی تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و یادآور شد: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.
 
وی از اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران به همت والای خادمیاران رضوی استان برای لبیک به منویات رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اشاره کرد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این خطه با پویش‌هایی نظیر سفره مهربانی، توزیع تبرکات رضوی، نسیم مهر رضوی و... بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.
 
صالحی از اجرای طرح سفره مهربانی ۳ باهدف ترویج سبک و سیره رضوی در جامعه خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲