رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد

بهره‌برداری از بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی بهشهر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۳۷۵۳۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز همزمان با افتتاح ۸ بیمارستان و مرکز درمانی در سطح کشور با ظرفیت ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در چهارمین آیین پویش «ره سلامت» از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور، بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بهشهر بهره برداری شد.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی بهشهر
به گزارش بلاغ، سید عباس موسوی در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاح بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بهشهر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید به ظرفیت‌های بیمارستانی مازندران اضافه شده است، گفت: ۷۷۰ تخت در دوران کرونا به بیمارستان‌های مازندران اضافه شده است.
 
وی با بیان اینکه بیمارستان خاتم النبیاء بهشهر با ظرفیت ۲۴۰ تخت بستری امروز به بهره برداری رسید، افزود: این بیمارستان علاوه بر مردم بهشهر، به عنوان درگاه ورودی به زائران مشهد مقدس هم خدمات رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در صورت موافقت و دستور رئیس جمهور به منظور اضافه شدن ۱۲۰ تخت دیگر در این بیمارستان، ظرفیت آن به ۳۶۰ تخت بیمارستانی می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۸ هزار مترمربع در چهار طبقه شروع شد.

موسوی افزود: این بیمارستان دارای ۲۴۰ تختخواب در سه حوزه بستری ، پاراکلنیکی و کلنیک های تخصصی و ۲۱ تخت هم مربوط به بخش اورژانس شامل تخت های سرم تراپی ، اتاق عمل سرپایی و سی پی آر است و دارای بخش های تخصصی آندوسکوپی ، نوار قلب و مغز ، اکو کار دیو گرافی ، آندوسکوپی ، تست ورزش ، چشم پزشکی ، تصویر برداری ، آزمایشگاه ، اتاق عمل ، مراقبت های ویژه و یونیت زایمانی نیز می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هزینه ساخت این بیمارستان را هم حدود ۸۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت :  طرح توسعه این بیمارستان با ۱۲۰ تختخواب نیز در دستور کار قرار گرفته است که با تکمیل آن ، بیمارستان می تواند پذیرای بیماران ارجاعی از سایر نقاط استان نیز باشد.

با بهره برداری از این بیمارستان آمار تخت های بیمارستانی مازندران به حدود پنج هزار دستگاه رسیده است.

گفتنی است همزمان با بیمارستان خاتم انبیاء شهرستان بهشهر به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رییس جمهوری ، هفت بیمارستان و مرکز درمانی دیگر در شهرهای تهران ، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی  ، کردستان ، اصفهان و گیلان با یک هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴