تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۷۵۱۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حفظ انقلاب یعنی حفظ اقتدار است و برای حفظ انقلاب باید در معرض شهادت قرار گیریم به عبارتی که باید با فساد و منکرات مبارزه کرد و از محبت دنیا خود را جدا کنیم.
۰
plusresetminus
حفظ انقلاب، حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدی لائینی در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که امروز در شهرستان جویبار برگزار شد اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی را به درستی حفظ کنیم و ارزش‌های انقلاب را ترویج دهیم به بهترین اعتلا خواهیم رسید. 

وی افزود: در این مسیر نیاز به برنامه‌ریزی و آسیب شناسی داریم و فعالیت‌های ما باید بر اساس نیازمندی ها صورت گیرد. 

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه حفظ انقلاب یعنی حفظ اقتدار است اظهار کرد: برای حفظ انقلاب باید در معرض شهادت قرار گیریم به عبارتی که باید با فساد و منکرات مبارزه کرد و از محبت دنیا خود را جدا کنیم. 

  دفاع مقدس الگویی برای کشورهای آزاديخواه شد 

آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این گردهمایی گفت: غیرت یکی از ویژگی های برجسته انسانی است که ریشه در فطرت آدمی دارد. 

وی با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم اسلام بیان کرد: این توهین در سایه عادی سازی روابط شوم رژیم کودک کش صهیونیستی با امارات و بحرین صورت پذیرفت تا توجهات را از این موضوع دور کند. 

امام‌جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: عکس‌العمل خوبی از سوی کشورهای شیعه و سنی نسبت به این اهانت در دنیا نشان داده شد. 

آیت‌الله معلمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک جنگ نابرابر بود گفت: جنگ تحمیلی در سایه عظیم انقلاب اسلامی و امام راحل و نائب برحقش با استقامت و با صلابت پیش برد که این مقاومت به عنوان الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه درآمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴