تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۳۷۵۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با کمک قانون و عمل به راه‌های پیش رو، هر چه سریع‌تر به جلسات شورا، رسمیت ببخشیم؛ گفت: نامه درخواست فراخوان استفاده از اعضای علی‌البدل را به فرمانداری ارسال کردیم و با انجام پروسه اداری تا دو هفته دیگر، نتایج نهایی اعلام می‌شود.
۰
plusresetminus
جلسات شورا تا 2 هفته دیگر به رسمیت می‌رسد/پای کدام عضو علی‌البدل به ساختمان شورا باز می‌شود؟
به گزارش بلاغ، دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر اسلامی شهر ساری از بدو کار تاکنون که حالا به نفر پنجم نیز رسیده است، سرو صدا و حواشی زیادی را در محافل عمومی و رسانه‌ای استان بدنبال داشته است.

هر چند این بگیر و ببندها محدود به مرکز استان نیست و در سایر شهرهای استان نیز شاهد اتفاقاتی از این دست بوده‌ایم و هستیم؛ اما به دلیل حساسیت‌های خاص در مرکز استان، اتفاقات ساختمان شورا در ساری به سوژه داغ مباحث و محافل تبدیل شده است.

در حالیکه با دستگیری نفر چهارم از جمع 9 نفره اعضای شورا، عملا نزدیک به 60 روز است که برگزاری جلسات از رسمیت افتاده است، حالا با دستگیری نفر پنجم، شرایط حادتر شده است و گمانه‌زنی‌ها در خصوص انحلال و همچنین رسیدن پای علی‌البدل‌ها به ساختمان شورا قوت گرفته است.

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این باره به خبرنگار بلاغ پاسخ داد: برنامه شورا مشخص است و با شرایط ویژه حادث شده، ما روال قانونی را طی می‌کنیم.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا با کمک قانون و عمل به راه‌های پیش رو، هر چه سریع‌تر به جلسات شورا، رسمیت ببخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، خاطرنشان کرد: ما در حال پیگیری‌ها برای استفاده از اعضای علی‌البدل شورا هستیم و در حال تنظیم و ارسال مکاتبات اداری به فرمانداری ساری هستیم تا تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

شمشیربند ادامه داد: در صورت موافقت با این درخواست، به دارندگان رأی‌های اول تا ششم علی‌البدل شورای اسلامی شهر ساری جهت همکاری فراخوان و از آن‌ها دعوت خواهد شد.

وی گفت: پروسه انجام این کار، نزدیک به دو هفته دیگر به پایان خواهد رسید و متعاقبا اسامی نهایی اعلام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، در پاسخ به این سوال که امورات جاری مردم طی این مدت و با توجه به عضویت این اعضا در کمیسیون‌های مختلف، چگونه انجام می‌شود؛ اذعان کرد: تاکنون گلایه‌ای از هیچ یک از مردم در این باره به گوش ما نرسیده است و کار در حال انجام است.

6 عضو علی‌البدل در انتخابات گذشته شوراهای اسلامی شهر ساری را فیض‌الله نفجم، جمال باقری، پرویز شعبانی، سیدمحمد جعفری، سبحان بخشی و فرزاد گوهردهی تشکیل می‌دهند که باید دید در ادامه پای کدام یک‌شان به ساختمان شورا باز می‌شود؟!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴