جزئیات تازه‌ از قیمت طلا و سکه در بازار مازندران؛

بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۵۰۲
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه در حال حاضر نرخ دلار در پی سیاست‌های روز گذشته دولت در کانال 26 هزار تومان مانده است؛ گفت: اگر وعده‌ها عملی نشود و دوباره شاهد ازدحام در مقابل صرافی‌ها باشیم، آغاز روند مجدد صعودی در بازار سکه و طلا، دور از انتظار نیست.
۰
plusresetminus
بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومان
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا و ارز در استان مازندران، می‌گوید: در حال حاضر نرخ دلار در پی سیاست‌های روز گذشته دولت در کانال 26 هزار تومان مانده است.

وی افزود: همان طور که دولت اعلام کرده است نرخ 26 هزار تومان نرخ یکسان است و دیگر بازار آزاد و غیر آزاد نداریم، به شرط آنکه بنا بر آنچه وعده داده شد به هر نفر با کارت ملی، ارز سهمیه‌ای مقرر شده، تحویل داده شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: اگر وعده‌ها عملی نشود و دوباره شاهد ازدحام در مقابل صرافی‌ها باشیم، آغاز روند مجدد صعودی در بازار سکه و طلا، دور از انتظار نیست.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر و در بازار امروز، قیمت هر مثقال 5 میلیون و 135 هزار تومان است و این در حالی است که طی روزهای قبل، نرخ 5 میلیون و 280 هزار تومان را ثبت کرده بود.

وی با بیان اینکه هر گرم طلا در بازار امروز با نرخ یک میلیون و 185 هزار تومان دادوستد می‌شود؛ اعلام کرد: نرخ نیم سکه  6 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 750 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، مطرح کرد: قیمت سکه در بازار امروز 12 میلیون و 700 هزار تومان است که حبابی 750 هزار تومانی دارد.

نصیری متذکر شد: طی هفته‌های اخیر، قیمت طلا در بازار در طول تاریخ کشور ما بی سابقه بود و در طول تاریخ تا این حد ارزش پول کشور تا این حد پایین نیامده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴