تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۷۴۷۹
نیروهای الحشد الشعبی طی دو عملیات جداگانه در صحرای الانبار و همچنین کرکوک و شناسایی چند مخفیگاه و انبار مهمات داعش، مقادیر زیادی موشک و بمب متعلق به تروریست‌ها را کشف و خنثی کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازالحشد الشعبی روز دوشنبه از کشف سه مخفیگاه داعش در صحرای «الانبار» که در آنجا بمب‌های دستی و کمربندهای انفجاری داعش نگهداری شده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار با اشاره به تحقق اهداف منحصر به فردی طی دومین روز از عملیات الفتح المبین در بخش‌هایی از صحرای غربی الانبار گفت: روز دوشنبه سه مخفیگاه داعش  پیدا شد، دو تروریست تحت تعقیب دستگیر شدند و مقادیری تجهیزات و پلاک‌های خودرو و اسناد هویتی هم از تروریست‌ها به دست آمد.
وی افزود: «این عملیات همچنین با یافتن چندین بمب دستی و کمربندهای انفجاری آماده انفجار و مقادیر زیادی سوخت همراه بود و نیروهای دلیر الحشد الشعبی توانستند این مواد خطرناک را کشف و ضبط کنند و عملیات تا ایجاد امنیت کامل در غرب استان الانبار و از بین بردن هسته‌های خفته تروریستی ادامه دارد».
از سوی دیگر نیروهای تیپ ۵۶ الحشد الشعبی ۱۳۰ راکت از جمله ۶۰ راکت کاتیوشا متعلق به تروریست‌های داعش را در جنوب غرب کرکوک کشف و ضبط کردند.
این نیروها طی یک عملیات امنیتی در نزدیکی روستای الضفاف در جنوب غرب کرکوک یک انبار مهمات از بقایای داعش را توقیف کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴