تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۷۵
شرکت استون مارتین از تولید شبیه ساز 74 هزار دلاری ماشین های مسابقه ای خبر داده است. این شبیه ساز شرکت مجازی در مسابقه های اتومبیل رانی را ممکن می کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازانگجت، شیوع ویروس کرونا و ضرورت خانه نشینی و رعایت فاصله اجتماعی باعث رونق بازار بازی های رایانه ای و شبیه سازهای آنها شده است.
یکی از شرکت هایی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده، ای اسپورت است که قبلا خدماتی در این حوزه ارائه کرده بود. حالا استون مارتین نیز دست به اقدام مشابهی زده و از برنامه های خود برای تولید شبیه ساز ماشین های مسابقه ای با هزینه 74 هزار دلاری خبر داده است.

 
شبیه ساز مذکور که ARM-C01 نام دارد، از قابی از جنس فیبر کربنی ساخته شده و کاربر در زمان نشستن در آن احساس می کند واقعا در ماشین های مسابقه ای حضور دارد. یک شرکت انگلیسی به نام کرو ریسینگ هم در این زمینه همکاری کرده است.
با توجه به گران بودن این شبیه ساز و نامشخص بودن میزان استقبال از آن، شرکت سازنده تنها 150 دستگاه از آن را تولید کرده و قیمت هر یک از آنها نیز حدود 74 هزار دلار است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰