کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه

25 شهريور 1399 ساعت 13:10

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال 72 نفر ( 60مرد و 12 زن) هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشت.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی، اظهار کرد: کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال ۷۲ نفر ( ۶۰ مرد و ۱۲ زن) هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.
وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه ، یرون شهری ۴۵ نفر ، محور درون شهری ۲۴ نفر، و راه روستایی ۳ نفر را در برمی‌گیرد.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با ۱۶، بابل با ۱۰ و آمل با ۶ فوتی و شهرهای نکا و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.
این عضو شورای قضایی مازندران اضافه کرد: بر اساس این گزارش ۲۰ نفر عابر، ۲۰ نفر راننده، ۱۸ سرنشین ،۱۳موتور سوار و یک نفر دوچرخه‌سوار هستند.
عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری هزار و ۱۴۹ نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این موضوع می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437473

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437473/افزایش-20-درصدی-فوتی-ناشی-تصادفات-رانندگی-مرداد-ماه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com