تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۷۰
رئیس ائتلاف عراقی «الفتح» در واکنش به اقدام نخست‌وزیر این کشور در اعمال تغییر در پست‌های دولتی، ضمن اعلام برائت از این اقدام تأکید کرد که این ائتلاف دو چیز می‌خواهد:‌ خروج نیروهای بیگانه و انتخابات بی‌طرف.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«هادی العامری» رئیس ائتلاف عراقی «الفتح»،‌ شامگاه روز (دوشنبه)، در بیانیه‌ای به اقدام «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور در تغییر برخی پُست‌های مهم دولتی واکنش نشان داد.
طبق خبرگزاری رسمی عراق «واع»،‌ رئیس ائتلاف الفتح در این خصوص گفت: «[در ارتباط با] پُست‌هایی که امروز اعطا شد و زیاد شدن اظهارنظرها درباره آن مبنی بر اینکه [این اقدام] بازگشت به مسئله سهم‌خواهی است، ائتلاف الفتح اعلام برائت می‌کند و اطلاعی در این خصوص ندارد».
هادی العامری در ادامه گفت با اشاره به انتصاب «سامی المسعودی» به عنوان رئیس هیأت حج و زیارت عراق گفت که او از زمان نخست‌وزیر پیشین این کشور هم به عنوان سرپرست این پست خدمت می‌کرده است».
العامری تأکید کرد: «ائتلاف الفتح از همان ابتدا بارها و بارها تکرار کرده است که تمام آنچه از دولت می‌خواهد دو چیز است: اول زمانبندی خروج نیروهای آمریکایی در اسرع وقت و دوم بازگرداندن شکوه کشور و ایجاد فضایی مناسب برای اجرای انتخاباتی آزادانه، بی‌طرف، عادلانه و به دور از تأثیر پول و تسلیحات».
خبرگزارس رسمی عراق، امروز، گزارش داده بود که مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر این کشور برخی پُست‌های مهم دولتی از جمله ریاست بانک مرکزی در این کشور را تغییر داده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴