تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۶۸
یکی از علمای مبارزه کویت گفت: حوزه‌های علمیه و مجموعه‌های علمی و مذهبی اسلام باید مردم را به سمت فرهنگ مقاومت سوق دهند؛ در این میان جمهوری اسلامی مادر مقاومت و همچنان عزیز و قوی است و این به دلیل رهبری امام خامنه‌ای است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین المعتوق دوشنبه شب در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه که با موضوع «راهکارهای نابودی اسرائیل» در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با تاکید بر اینکه مبارزه با طاغوت دارای یک ریشه الهی است، اظهار کرد: درگیری بین حق و باطل همیشگی بوده اما پیروزی همواره با حق است.
وی آمریکا، دولت‌های استکباری و دنباله روهای آن‌ها را مصادیق طاغوت خواند و افزود: ۱۳۵۷ شمسی مبارزه با اسرائیل به شکل قوی آغاز شد، بعد از عقب نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان، این نکته را امام خامنه‌ای به حزب الله گفتند که تکلیف مسلمانان نابودی اسرائیل است، فقط عقب نشینی کفایت نمی‌کند، بلکه باید اسرائیل نابود شود.
این عالم برجسته کویتی با تاکید بر اینکه همه دنیا مقابل محور مقاومت ایستادند، تصریح کرد: خداوند به این محور نصرت داد چراکه وعده خداوند حق است.
وی آزادی فلسطین را مشروط به تقویت روحیه مقاومت دانست و عنوان کرد: قرآن کتاب مقاومت است و برای ترویج فرهنگ مقاومت باید به قرآن متوسل شویم و این قرآن به ما آموخته که باید مقابل دشمن ایستادگی کرد.
حسین المعتوق یادآور شد: حوزه‌های علمیه و مجموعه‌های علمی و مذهبی اسلام باید مردم را به سمت فرهنگ مقاومت سوق دهند؛ در این میان جمهوری اسلامی مادر مقاومت و همچنان عزیز و قوی است و این به دلیل رهبری امام خامنه‌ای است.
این مبارز کویتی بیان کرد: مردم باید به دنبال آزادی فلسطین و روحیه مقاومت باشند و جوانان در این جریان اهمیت زیادی دارند چراکه انرژی جوانان به ویژه جوانان مومن و مخلص می تواند دشمن صهیونیستی را از بین ببرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما