تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۶۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه خائنان منطقه در فرآیند ظلم رژیم کودک‌کش اسرائیل شریک هستند، گفت: مثلث شوم غربی، عبری و عربی کانون چپاول منطقه است و جبهه مقاومت به حکام منطقه وجود خطر جدی را اعلام می‌کند و هرگز مقابل این خطرات بی‌تفاوت نخواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآیت‌الله عباس کعبی دوشنبه شب در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه که با موضوع «راهکارهای نابودی اسرائیل» در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال رسیدن به اهداف خود در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اظهار کرد: راهبرد اصلی از بین بردن رژیم صهیونیستی همان راهبرد مورد نظر امام خمینی(ره) است.
وی اضافه کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که اگر هر فردی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد و این یعنی حضور در صحنه و قیام مردم برای نابودی رژیم صهیونیستی راهبرد اصلی امام بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ناامن‌تر شده است، عنوان کرد: این رژیم بیشتر از هر زمانی ضعیف شده درحالی‌که جبهه مقاومت با توانمندی‌هایی که به دست آورده از چند جبهه قابلیت ضربه زدن به این رژیم را دارد.
وی ایجاد بیداری اسلامی را راهکار مقابله با تحریف حقایق دانست و عنوان کرد: اگر ملت‌ها آگاه شوند توطئه آمریکا و اسرائیل در منطقه بدون نتیجه خواهد ماند.
کعبی خاطرنشان کرد: ایمان به خدا، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، تقویت جبهه جهانی مقاومت برای مقابله با آمریکا و اسرائیل، منتقل شدن از مرحله استراتژیک به مرحله تنبیه اسرائیل، اتحاد و هم‌افزایی و هماهنگی و استحکام درونی ملت‌های مقاومت برای عبور از تحریم‌ها، مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، بسیج ظرفیت‌های ملت‌های منطقه و امت اسلامی، اخراج نیروهای آمریکا از منطقه غرب آسیا و مقابله با توطئه‌های حکام منطقه به ویژه آل سعود و آل خلیفه از راه‌های نابودی اسرائیل است.
وی با تاکید بر اینکه خائنان منطقه در فرآیند ظلم رژیم کودک‌کش اسرائیل شریک هستند، گفت: مثلث شوم غربی، عبری و عربی کانون چپاول منطقه است و جبهه مقاومت به حکام منطقه وجود خطر جدی را اعلام می‌کند و هرگز مقابل این خطرات بی‌تفاوت نخواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷