کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خبر داد

کشف بیش از ۹ هزار لیتر مشروبات الکلی در فریدونکنار/ خانه عنکبوتی متلاشی شد

25 شهريور 1399 ساعت 2:32

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از کشف بیش از ۹ هزار لیتر مشروبات الکلی و متلاشی شدن خانه عنکبوتی تولید و توزیع‌کنندگان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان خبر داد.


محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از از کشف و ضبط مقدار ۹ هزار و ۳۲۰ لیتر مشروب سکرآور در دو عملیات با حکم دادستانی خبر داد و اظهارکرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) خانه عنکبوتی تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکی را در شهرستان فریدونکنار متلاشی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فریدونکنار و با حکم دادستان عمومی و انقلاب،در یکی از عملیات‌ها هشت هزار و ۵۰۰ لیتر از  انواع مشروب دست‌ساز و همچنین وارداتی کشف، متهم دستگیر و خودروی حمل محموله ضبط شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار  تصریح کرد: در عملیات دوم از یک دستگاه خودرو مقدار ۷۰۰ لیتر مشروب دست‌ساز و همچنین ازمنزل متهم مقدار ۱۰۰ لیتر مشروب دست‌ساز و تعداد ۲۵ شیشه و قوطی مشروب الکلی خارجی وارداتی کشف و ضبط شد.

برمر ادامه داد: متهم که فردی است غیربومی پس ازسیر مراحل قانونی در دادسرای فریدونکنار بازداشت، و خودرو متهم نیز توقیف شد.

وی تاکید کرد: با وجود چشمان همیشه بیدار پاسداران و بسیجیان، هزینه ابتذال، اقدامات مخرب ضدفرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی را برای نااهلان بسیار بالا خواهیم برد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 437459

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437459/کشف-بیش-۹-هزار-لیتر-مشروبات-الکلی-فریدونکنار-خانه-عنکبوتی-متلاشی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com