تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۴۶
یک مقام رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خبر داد که توافق این رژیم با امارات «توافق صلح» اما توافق با بحرین «اعلامیه صلح» خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیک مقام رژیم صهیونیستی به شبکه خبری کان این رژیم گفت که توافقی که با امارات متحده عربی امضا خواهد شد با عنوان «توافق صلح» خواهد بود.
وی در ادامه گفت که توافق با بحرین نیز با عنوان «اعلامیه صلح» خواهد بود که دلیل آن اعلام آغاز روابط میان این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته بوده است.
همچنین تل‌آویو با ابوظبی توافق کرده تا پیش از امضای این توافق، جزئیات آن منتشر نشود.
«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز وارد واشنگتن شد تا در مراسم امضای توافق با رژیم صهیونیستی شرکت کند.
«عبدالله بن‌زاید» وزیر خارجه امارات نیز بامداد روز سه‌شنبه وارد واشنگتن شد تا توافق صلح ادعایی بین امارات و رژیم اشغالگر قدس موسوم به توافق «ابراهیم» را امضا کند.
«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان امروز در سخنانی از تمامی کشورهای عربی درخواست کرد تا در مراسم امضای توافق سازش میان بحرین و امارات شرکت نکنند و با طعنه با این دو کشور عربی کوچک حاشیه‌ای خلیج فارس گفت که فردا نیز به فهرست درد و رنج فلسطینیان و کارنامه شکست‌های کشورهای عربی اضافه خواهد شد.
اتحادیه عرب در نشست اخیر خود با درخواست تشکیلات خودگردان برای محکوم کردن هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش از پایان اشغالگری آن، مخالفت کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰