کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

طرح ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور در راه مجلس/طرح استیضاح وزیر کشور را امضا کردم

25 شهريور 1399 ساعت 12:28

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرح ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور در این کمیسیون خبر داد.


علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه در کمیسیون اجتماعی درخصوص ساماندهی نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی در کل کشور پیگیر هستیم، بیان کرد: طرحی را نمایندگان مبنی بر ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور آماده کردند که بزودی در صحن علنی مطرح خواهد شد.
 
بابایی گفت: امنیت شغلی کارگران و دارا شدن یک آیین‌نامه استخدامی منسجم و به دور از حاشیه بعد از چهل سال در روند شهرداری‌ها و نحوه جذب نیروها و تبدیل وضعیت آنها در شهرداری‌ها مهمترین ویژگی‌های این طرح است که تا امروز در شهرداری‌ها چنین آیین نامه‌ایی نداشتیم.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود 350 هزار نفر نیرو در کل شهرداری‌های کشور داریم که بیش از 70 درصد آنها یا شرکتی یا قراردادی هستند.
 
عضو و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم رضایت از عملکرد شهرداری‌ها و نبود نظارت وزارت کشور بر عملکرد شهرداری‌های کل کشور طرح استیضاح وزیر کشور را امضا کردم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 437435

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437435/طرح-ساماندهی-نیروهای-انسانی-شهرداری-های-کل-کشور-راه-مجلس-استیضاح-وزیر-امضا-کردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com