تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۴۳۵
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرح ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور در این کمیسیون خبر داد.
۱
plusresetminus
طرح ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور در راه مجلس/طرح استیضاح وزیر کشور را امضا کردم
علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه در کمیسیون اجتماعی درخصوص ساماندهی نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی در کل کشور پیگیر هستیم، بیان کرد: طرحی را نمایندگان مبنی بر ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌های کل کشور آماده کردند که بزودی در صحن علنی مطرح خواهد شد.
 
بابایی گفت: امنیت شغلی کارگران و دارا شدن یک آیین‌نامه استخدامی منسجم و به دور از حاشیه بعد از چهل سال در روند شهرداری‌ها و نحوه جذب نیروها و تبدیل وضعیت آنها در شهرداری‌ها مهمترین ویژگی‌های این طرح است که تا امروز در شهرداری‌ها چنین آیین نامه‌ایی نداشتیم.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود 350 هزار نفر نیرو در کل شهرداری‌های کشور داریم که بیش از 70 درصد آنها یا شرکتی یا قراردادی هستند.
 
عضو و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم رضایت از عملکرد شهرداری‌ها و نبود نظارت وزارت کشور بر عملکرد شهرداری‌های کل کشور طرح استیضاح وزیر کشور را امضا کردم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴