تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۲۰
فرماندار شهرستان خلخال گفت: درسال‌جاری برای راه‌اندازی ۷۰ گلخانه مقیاس کوچک نیز پروانه احداث صادر شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، فریدون بابایی اظهار کرد: شهرستان خلخال به عنوان پایلوت اجرای طرح گلخانه‌های مقیاس کوچک در استان اردبیل انتخاب شده است.
وی افزود: علاوه بر توسعه گلخانه‌های بزرگ این منطقه به ۵.۵ هکتار درسال‌جاری برای راه‌اندازی ۷۰ گلخانه مقیاس کوچک نیز پروانه احداث صادر و تعدادی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است.
فرماندار خلخال بیان کرد: در این طرح گل‌خانه‌های کوچک مقیاس در مساحت‌های کمتر از ۳۰۰ مترمربع در داخل محدوده شهر و روستا  احداث می‌شود.
وی بیان کرد: فعالیت‌های مربوط به تولید گیاهان دارویی در این شهرستان نیز موفقیت آمیز بوده و هم‌اکنون با افزایش سطح زیر کشت زعفران نام خلخال در لیست شهرستان‌های تولیدکننده این محصول گران بها قرار گرفته است.
بابایی تصری کرد:  تحول مهمی در بخش کشاورزی و دامداری این منطقه ایجاد شده و ادامه این روند برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این بخش امید بخش است.
وی با اشاره به محدویت فصل‌کاری در خلخال و محدودیت زمانی جذب اعتبارات عمرانی خواستار سرعت عمل مدیران اجرایی در جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی قبل از شروع فصل سرما در این منطقه شد.
فرماندار خلخال با تاکید بر نگاه حمایت‌گرانه و تسهیل‌گرانه مدیران اجرایی خلخال از سرمایه گذاران طرح‌های اقتصادی منجر به اشتغال گفت: افزایش قابل توجه ساخت و سازها و جلب نظر سرمایه‌گذاران مناطق مختلف کشور برای سرمایه گذاری آینده روشنی را برای مردم این شهرستان ترسیم می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴