تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۱۸
سرمربی فصل گذشته گیتی پسند اصفهان گفت: با مدیران باشگاه کراپ الوند قزوین به توافق رسیده بودم و حتی این باشگاه تمام بازیکنان پیشنهادی من را جذب کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحمید بی غم در گفت و گو با خبرنگار  در مورد عدم حضورش در کراپ الوند قزوین اظهار داشت: تغییر سرمربی در باشگاه‌ها امری طبیعی و همیشگی است و دوستان در باشگاه کراپ هم طی چند مرحله با من مذاکره و به توافقاتی هم رسیدیم و حتی بر اساس  پیشنهادات من بازیکنان مورد نظر را جذب کردند. 
وی در ادامه گفت: اما متاسفانه قسمت این بود که در پایان با مدیران باشگاه به توافق نرسم. گاهی باشگاه‌هایی که تازه وارد سیکل حرفه‌ای می‌شوند با اصول اولیه مذاکرات  آشنا نیستند. انشاءلله به مرور زمان و با حضور بیشتر در فضای حرفه‌ای، با این اصول‌، ارزش و مذاکره آشنا خواهند شد. 
سرمربی فصل گذشته گیتی پسند اصفهان گفت: من یک معلم و مربی هستم و شخصیتم اجازه نمی‌دهد با رابطه مربی‌گری کنم و اصول حرفه‌ای را در کارم در نظر می‌گیرم  و حاضر نیستم از این اصول کوتاه بیایم. اصول حرفه‌ای یک مربی در مرحله اول تصمیم‌گیری نهایی در تمام مسائل فنی تیم است. اگر قرار باشد مربی تیمی باشم مربی تیم و تمام مسئولیت فنی آن و بازیکنان با من است و هیچ وقت با واسطه یک یا چند بازیکن سمتی را قبول نمی‌کنم.
سرمربی سابق گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که سال گذشته شما به جای آقای لک به گیتی پسند رفتید و امسال وی به جای شما به کراپ آمدند، گفت : رفتن من به گیتی پسند و آمدن لک به کراپ دو مقوله جدا از هم است و به قول معروف این کجا و آن کجا؛ چرا که سال گذشته من در شرایطی به گیتی پسند رفتم که وی حدس می زد چون تیم قهرمان نشده امکان تغییر سرمربی وجود دارد و من به جای سرمربی فصل قبل این تیم جایگزین شدم و در نهایت بازیکنان مورد نظرم را جذب کردم. 
بی غم در ادمه افزود : در حال حاضر هم  شرایط اینگونه شده است، من نتوانستم سال گذشته قهرمان لیگ برتر شوم و در نهایت  وحید شمسایی به گیتی پسند آمد. شمسایی حق زیادی بر گردن فوتسال ایران دارد و وی یک اسطوره ملی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. 
وی گفت: اگر نگاهی به سابقه تیم کراپ الوند داشته باشیم متوجه می شوید که لک امسال به جای افضلی سرمربی سابق فصل گذشته به کراپ الوند نیامده‌اند بلکه به جای من که با این تیم مذاکراتی داشتم و حتی تمام بازیکنان مورد نظرم را به تیم پیشنهاد داده و آنها را هم جذبشان کردند، آمده است. مطمئن باشید  باز هم در فوتسال شاهد اینگونه اتفاقات و بی‌اخلاقی‌ها خواهیم بود اما من خودم شخصا برای قول و قرارهایم بالاترین ارزش را قائلم با این حال باز هم برای مدیران کراپ و رضا لک و تیمی که با سلیقه من بسته شده است آرزوی موفقیت دارم.
وی  در خصوص استوری اش در اینستاگرام گفت: عادت ندارم خیلی مسائل را بزرگ کنم اما شدیداً مخالف بازیکن سالاری و برخی عادتهای زشت و زشتی‌ها هستم، این استوری را گذاشتم تا گوشه‌ای از این بی اخلاقی‌ها را گوشزد کنم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما