کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو کشته و یک زخمی در برخورد پژو با وانت مزدا در محور ازنا_اراک

24 شهريور 1399 ساعت 14:30

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد خودروی پژو با وانت مزدا در محور ازنا_اراک دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برخورد رخ به رخ خودروی پژو ۴۰۵ و وانت مزدا در محور ازنا به اراک 3 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.
وی افزود: بر اثر این حادثه که در ساعت ۹:۴۴ صبح امروز یکشنبه اتفاق افتاد یک نفر در دم فوت کرد و دو نفر مصدوم شدند که مصدومین توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس به بیمارستان امام علی علیه السلام ازنا انتقال داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هر دو سرنشین خودروی وانت مزدا در داخل خودرو گرفتار شده بودند که توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا با همکاری عوامل آتش نشانی رهاسازی شدند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سرنشین خودرو پژو هم بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و در مجموع  دو نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز  مصدوم شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437416

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437416/دو-کشته-یک-زخمی-برخورد-پژو-وانت-مزدا-محور-ازنا-اراک

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com