BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دو کشته و یک زخمی در برخورد پژو با وانت مزدا در محور ازنا_اراک | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۱۶
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد خودروی پژو با وانت مزدا در محور ازنا_اراک دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برخورد رخ به رخ خودروی پژو ۴۰۵ و وانت مزدا در محور ازنا به اراک 3 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.
وی افزود: بر اثر این حادثه که در ساعت ۹:۴۴ صبح امروز یکشنبه اتفاق افتاد یک نفر در دم فوت کرد و دو نفر مصدوم شدند که مصدومین توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس به بیمارستان امام علی علیه السلام ازنا انتقال داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هر دو سرنشین خودروی وانت مزدا در داخل خودرو گرفتار شده بودند که توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا با همکاری عوامل آتش نشانی رهاسازی شدند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سرنشین خودرو پژو هم بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و در مجموع  دو نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز  مصدوم شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴