تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۱۵
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع سبد کالای حمایتی بین جامعه هدف کمیته امداد استان در حال انجام بوده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۵ هزار و ۲۶۵ مددجویمورد حمایت از این خدمت بهره‌مند شده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاردر زنجان با اشاره به اینکه چالش‌های اقتصادی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا موجب ایجاد تنگناهای معیشتی برای اقشار آسیب پذیر به ویژه مددجویان مورد حمایت این نهاد شده است، اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برنامه‌ها و اقدامات ویژه‌ای از طریق این نهاد اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبد کالای حمایتی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در حوزه تقویت توان تاب‌آوری خانواده‌های مورد حمایت در برابر چالش‌های اقتصادی است، افزود: اجرای این طرح از عید سعید غدیر در سطح استان زنجان آغاز شده و تا پایان تابستان امسال نیز توزیع سبد کالای حمایتی بین مددجویان تحت حمایت ادامه می‌یابد.
صفری با اشاره به اینکه توزیع سبد کالای حمایتی بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای در سطح استان زنجان در حال انجام بوده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۵ هزار و ۲۶۵ مددجوی زنجانی از این خدمت بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده همه مددجویان کمیته امداد استان زنجان تا پایان تابستان امسال از این بسته خدمتی بهره‌مند می‌شوند.
 وی با بیان اینکه سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی بوده و در کنار اجرای این طرح مراقبت‌ها و دقت‌های کافی و لازم در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های  بهداشتی و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در توزیع بسته‌کالای حمایتی، توزیع مرحله‌ای و اولویت‌بندی برای حضور و دریافت سبد کالا برای مددجویان شهری و تحویل در درب منزل یا توزیع در روستای محل سکونت برای خانواده‌های مورد حمایت روستایی از اقدامات پیشگیرانه این نهاد در حوزه مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴