معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه میزان شهریه دانشجویی هر یک از دانشگاه‌ها با مصوبه هیأت امنای هر دانشگاه تعیین می شود، گفت: برای ترم مهر ماه وزارت ارتباطات قول مساعدت داده است تا از نظر سرعت و تعرفه اینترنت با افزایش هزینه روبرو نباشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها تجربه آموزش الکترونیکی در بستر فضای مجازی را در ترم گذشته دارند، گفت: نیم سال تحصیلی مهر ماه نسبت به ترم گذشته از کیفیت آموزش بهتری برخوردار است؛ چراکه اساتید دانشگاه‌ها در ایام تابستان به تولید محتوا پرداخته و آمادگی کامل صد درصدی را برای آموزش در فضای مجازی دارند.
*  میزان شهریه دانشجویی هر یک از مراکز علمی بر اساس تصمیمات هیأت امنای دانشگاه‌ها است
وی افزود: میزان شهریه دانشجویی هر یک از مراکز علمی بر اساس تصمیمات هیأت امنای دانشگاه‌ها است به طوری که آنها میزان افزایش شهریه را مشخص کرده و به تصویب می‌رسانند. این در حالی است که شهریه ثابت دانشجویان به طور کلی ثابت بوده اما شهریه متغیر آنها بستگی به نظر هیأت امنای دانشگاه‌ها دارد.
* قول مساعد وزارت ارتباطات برای کاهش هزینه اینترنت دانشگاه‌ها 
خاکی صدیق تصریح کرد: با توجه به برگزاری نیم سال تحصیلی مهرماه در بستر فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کاهش هزینه اینترنت دانشگاه‌ها و افزایش کیفیت قول مساعدت داده است و امیدواریم با توجه به تجربه ترم گذشته شاهد وضعیت بهتری از نظر کیفیت آموزشی در مراکز علمی در سراسر کشور باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴