تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۰۲
تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتیم فوتبال سپاهان در از سرگیری دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که بعد از یک وقفه ۷ ماهه‌ای به دلیل کرونا ادامه پیدا خواهد کرد، در ۴ دیدار سرنوشت‌باز به میدان می‌روند.
طلایی‌پوشان در گروه چهارم رقابت‌ها با العین امارات، السد قطر و النصر عربستان هم‌گروه هستند و در ۲ دیدار ابتدایی پیش از کرونا ابتدا با نتیجه ۴ بر صفر العین امارات را شکست داد اما در گام دوم مقابل السد قطر با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.
سپاهان در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک شکست و کسب ۳ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد؛ السد قطر و النصر عربستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و العین امارات بدون امتیاز چهارم است.
شاگردان محرم نویدکیا در دوحه قطر باید فردا سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه با النصر عربستان دیدار کند، همچنین در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه در دیدار برگشت با النصر بازی کند.
طلایی‌پوشان در پنجمین دیدار خود روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه باید با العین امارات بازی کنند و در روز پنج‌شنبه ۳ مهر ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف السد قطر خواهند رفت.
سپاهان که لیگ قهرمانان آسیا را با امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی شروع کرده بود، حالا و بعد از تغییرات بسیار زیاد با محرم نویدکیا ادامه می‌دهد؛ همچنین بازیکنانی چون ولادیمیر کومان، سعید آقایی، علی قربانی و محمد ایران‌پوریان دیگر در ترکیب سپاهان حضور نخواهند داشت.
طلایی‌پوشان که در یک فصل عجیب در لیگ برتر و در حالی که برای قهرمانی و حداقل نایب‌قهرمانی می‌جنگیدند در پایان در رده پنجم قرار گرفتند و در جام حذفی در عین ناباوری از دور مسابقات حذف شدند، تنها به لیگ قهرمانان آسیا چشم دارند و امیدوارند بتوانند خاطرات تلخ فصل گذشته را از ذهن هواداران پاک کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما