سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: مهرام در بخش مردان همیشه جزو بهترین‌ها بوده به همین دلیل از ما خواسته شد تیمی در شأن نام این تیم تشکیل دهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنیکا بیک‌لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص امضای قرارداد جدید با مهرام در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: تکلیف بانوان گرگان برای حضور در لیگ دیر مشخص شد. با توجه به شرایطی که تیم مردان داشت، آنها روز یکشنبه نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند در حالی که من پیش از این گفته بودم درباره بانوان مجزا تصمیم بگیرند. مهرام با من صحبت کرد و من هم پذیرفتم. قرار شد در این تیم حرفه‌ای کار کنیم و یارگیری خوبی داشته باشیم.
وی درباره وضعیت تمرینات تیم و شرایط بازیکنان به دلیل تعطیلی تمرینات به خاطر ویروس کرونا، عنوان کرد: ما وارد دومین هفته تمرینات شدیم. مهرام سال اولی است که در لیگ بسکتبال حضور دارد و برنامه این است که حمایت‌ها ادامه‌دار باشد به همین دلیل از بازیکنان جوان و همین طور با تجربه استفاده کردیم.
سرمربی بسکتبال بانوان مهرام ادامه داد: بازیکنان حرفه‌ای آمادگی بدنی خود را دارند اما در خصوص تمرینات توپی فکر می‌کنم این تعطیلی روی درصد شوت‌ها تاثیر گذاشته است. کرونا اثر خود را گذاشته است. با توجه به اینکه مهران نخستین حضورش را تجربه می‌کند باید تمرینات‌مان را فشرده برگزار کنیم.
بیک‌لیک لی درباره تیم‌های حاضر در لیگ و اینکه آیا شما قول سکو داده‌اید، گفت: فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته تقویت شده‌اند و یارگیری خوبی داشته‌اند. باید ببینیم در زمین چه اتفاقی می‌افتد. از ما خواسته شده همان طور که تیم مردان جزو بهترین‌ها بود، تیمی در شأن نام مهرام داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فدراسیون در نظر دارد لیگ امسال را متمرکز برگزار کند و احتمالا مسابقات در تهران برگزار می‌شود، عنوان کرد: لیگ متمرکز حرفه‌ای نیست و ما قبلا این تجربه را داشته‌ایم اما با وضعیت بحران کرونا بهترین گزینه است. فکر می‌کنم به خاطر وضعیت آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها تصمیم دارند مسابقات در تهران برگزار شود. البته برگزاری لیگ به صورت متمرکز سختی‌هایی هم دارد؛ ممکن است بازیکن مصدوم شود، فرصت ریکاوری وجود ندارد و شرایط آنالیز هم سخت می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴