تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۳۸۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باتوجه به وضعیت استان در برابر شیوع ویروس کرونا کماکان برخی مراکز پرتجمع همانند رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در سطح استان تعطیل هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسینقلی قوانلو  درباره وضعیت بازارهای مازندران باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت استان در برابر شیوع ویروس کرونا کماکان برخی مراکز پرتجمع همانند رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در سطح استان تعطیل هستند ولی بقیه فعالیت‌ها درحال ادامه فعالیت‌های خود هستند.
وی افزود: طی این مدت مردم همکاری خوبی داشتند و به توصیه‌ها توجه کردند که لازم است این همکاری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه هیچ کمبودی در ارتباط با ماسک در سطح استان نداریم، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی درحال توزیع ماسک بین داروخانه‌های سطح استان است و ماسک به فراوانی در سطح داروخانه‌های استان وجود دارد.
این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میزان تورم مرداد ماه براساس آمار درصد بوده است، اضافه کرد: استان مازندران نسبت به سایر استان‌ها از کمترین تورم برخوردار بوده که نشان‌دهنده این است که نظارت بر بازارهای سطح استان نسبتا مناسب بوده است شاید مردم این موضوع را نپذیرند ولی استان مازندران از کمترین تورم برخوردار بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما