کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه روزهای قرمز کرونایی در مازندران/ از شناسایی 95 بیمار جدید تا 177 بیمار کرونایی بدحال

24 شهريور 1399 ساعت 9:00

سومین ماهی را پشت سر می‌گذاریم که در استان مازندران یعنی از نیمه دوم تیر ماه امسال روزهای قرمز کرونایی را تجربه می‌کنیم و این وضعیت همچنان تداوم دارد.


به گزارش بلاغ سومین ماهی را پشت سر می‌گذاریم که در استان مازندران یعنی از نیمه دوم تیر ماه امسال روزهای قرمز کرونایی را تجربه می‌کنیم و این وضعیت همچنان تداوم دارد.
درست است طی این مدت در برخی از روزها آمار موارد ابتلا و حتی بیماران بستری که به 2هزار نفر هم رسیده بود، روند کاهشی یافته اما پایان هفته‌های شلوغ مهم‌ترین دغدغه این روزهای مردم بومی استان مازندران محسوب می‌شود.
طی این مدت موارد ابتلا و بیماران بستری در استان‌ها کاهش یافت اما همچنان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نگرانی‌ها در این استان بالا است.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت ۷۶ گذشته تعداد  بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی افزود: در همین مدت تعداد ۹۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۵۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری بوده که از این تعداد ۱۳۳ نفر در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۹۵ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۶۲۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437382

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437382/ادامه-روزهای-قرمز-کرونایی-مازندران-شناسایی-95-بیمار-جدید-177-بدحال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com