تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۳۷۳۷۷
خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س)، مانند هر سال برای دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه کرد و با توجه به شرایط کرونایی به ۳۰ دانش‌آموز نیز گوشی هوشمند اهدا کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار داشت: این خیریه، اول هر ماه قمری اقدام به نذر قربانی با صدقات مردم می‌کند که الحمدلله از این محل توانستیم هر ماه میانگین ۳۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری کنیم و به ۴۰۰ خانواده بسته‌های گوشت یک و نیم کیلو گرمی اهدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی با توجه به نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت با کمک مردم اقدام به تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر کردیم، افزود: در مجموع، بیش از ۱۵ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شد که ۵۲۷ بسته لوازم‌التحریر و دفتر مشق و نقاشی و کیف، تهیه و در روسـتاهاى محروم آبادان شامل «الـبو عـبادى سـادات»، مدن، دلگه، ملاکه، جمشیدآباد و... توزیع شد.


نجفی گفت: باتوجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی دنبال می‌شود، فراخوانی به مردم اعلام شد و در نهایت با جمع‌آوری ۱۵ میلیون تومان کمک، ۳۰ گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده در استان قم تهیه و توزیع شد.
این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در پایان خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت امام سجاد (ع) بنا داریم با کمک مردم، ۱۰۰۰ پرس قیمه طبخ و میان نیازمندان در منطقه هرندی، مسگرآباد، خاک سفید، تهرانپارس و اکبرآباد تهران و کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر توزیع کنیم که مردم می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴