توصیه استراتژیست جمهوری‌خواه به ترامپ:​​​​​​​

اگر شکست خوردی حکومت نظامی اعلام و سران دموکرات را دستگیر کن!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۳۷۳۷۲
در بحبوحه هشدارها درباره احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار داخلی در انتخابات پیش روی آمریکا، استراتژیست برجسته جمهوری خواه به ترامپ توصیه کرد، در صورت شکست، حکومت نظامی اعلام کرده و سران حزب دموکرات از جمله هیلاری کلینتون و همسرش را دستگیر کند.
۰
plusresetminus
اگر شکست خوردی حکومت نظامی اعلام و سران دموکرات را دستگیر کن!

به گزارش بلاغ، 50 روز بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی نمانده است. بسیاری هشدار داده‌اند که این انتخابات ممکن است به جنگ داخلی، آشوب و حتی تجزیه این کشور منتهی شود. هر دو طرف دموکرات و جمهوری خواه نیز نسبت به پیروزی خود اطمینان دارند و تهدید کرده‌اند در صورتی که شکست بخورند نتیجه را نخواهند پذیرفت. «راجر استون» استراتژیست برجسته جمهوری خواه و مشاور سابق ترامپ نیز به ترامپ توصیه کرده در صورت شکست در انتخابات، باید قدرت کامل را به دست گرفته و چهره‌های شناخته شده‌ای نظیر بیل و هیلاری کلینتون و«مارک زاکربرگ» مالک فیس بوک را به زندان بیندازد. «راجر استون» که روز شنبه برای جمع‌آوری پول برای ترامپ به «نوادا» رفته بود در مصاحبه با پایگاه «اینفووارز» توصیه‌اش به ترامپ در صورت شکست خوردن در انتخابات را با همین صراحت مطرح کرد. وی با استناد به ادعاها درخصوص وقوع تقلب در انتخابات با برگزاری رای‌گیری زودهنگام، رای‌گیری غیابی و رای‌گیری با پست گفت: «ترامپ باید مسئله به کارگیری قانون شورش و دستگیر کردن کلینتون‌ها، هری رید، رهبر سابق اکثریت سنای آمریکا، مارک زاکربرگ موسس فیس‌بوک، تیم کوک مدیر اپل را در نظر بگیرد». او در اظهارنظر دیگری درباره گزارش «دیلی بیست» و در مورد برنامه‌ریزی گروه‌های فعال چپگرا برای سناریوی عدم تعیین نتیجه روشن برای انتخابات و یا پیروزی بایدن و خودداری ترامپ از به رسمیت شناختن این پیروزی نیز گفت: «اگر قابل اثبات باشد که دیلی بیست در فعالیت‌های غیرقانونی و ایجاد اغتشاش دست دارد، کل کارمندانش را می‌توان بازداشت کرده و دفتر آنها را تعطیل کرد. آنها می‌خواهند جنگ راه بیندازند، این جنگ است». دونالد ترامپ نیز در جدیدترین مصاحبه خود با فاکس نیوز تهدید کرده بود آمادگی سرکوب و خفه کردن معترضان را در شب انتخابات دارد!

 هشدار درباره تقلب
رئیس‌جمهور آمریکا اما روز شنبه در توئیتر بار دیگر با تکرار نظرات خود در مورد رای‌گیری از طریق پُستی گفته ارسال آرای ناخواسته «تهدید بزرگی» برای دموکراسی آمریکاست و منجر به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ خواهد شد: «آرای ناخواسته و کلاهبرداری در رای‌دهی تهدید بزرگی برای دموکراسی ماست، و دموکرات‌ها آن را می‌دانند. تقریباً همه انتخابات اخیر با استفاده از این سیستم، حتی اگر بسیار کوچکتر باشند و تعداد آرای کمتری برای شمارش آرا باشد، در نهایت به یک فاجعه ختم شده است. تعداد زیادی آرای ناپدید شد و تقلب صورت گرفت». ترامپ پیش از این نیز گفته بود در صورت انتخاب روند رای‌گیری از طریق پُستی، انتخابات آینده «فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود».

تیراندازی به پلیس در لس‌آنجلس
خبر دیگر از آمریکا اینکه اداره پلیس شهر لس آنجلس اعلام کرد روز شنبه دو معاون کلانتر در شهر «کامپتون» از سوی فردی ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفتند. در توئیتی که این اداره در این خصوص منتشر کرده، اشاره شده یک نیروی پلیس مرد و یک نیروی پلیس زن هنگامی که در خودروی گشت‌زنی نشسته بودند، هدف قرار گرفتند. بنابر اعلام پلیس، ضارب در کمین خودروی پلیس بوده است. به گفته اداره پلیس، هر دو نفر زخمی شده‌اند و وضعیت وخیمی دارند.در توئیت پلیس این هم آمده که «هنوز مظنون بازداشت نشده و آزاد است.» تصاویری که از این حادثه منتشر شده است، نشان می‌دهد یک فرد با لباس تیره به خودروی این دو پلیس که در نزدیکی ایستگاه متروی «بلو لاین» پارک شده بود، نزدیک می‌شود و از فاصله نزدیک چندین گلوله به سوی آنها شلیک می‌کند. بیش از 110 روز است که آمریکا به دلیل قتل سیاه پوستان از سوی پلیس نژادپرست این کشور، ناآرام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷