رئیس هیئت والیبال جویبار خبر داد

حضور تیم شهدای مقاومت جویبار در لیگ دسته یک کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۴۳۷۳۶۵
رئیس هیئت والیبال شهرستان جویبار از حضور تیم والیبال شهدای مقاومت این شهرستان در لیگ دسته یک کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
حضور تیم شهدای مقاومت جویبار در لیگ دسته یک کشور
حسین رحمانی در جمع اعضای هیئت والیبال شهرستان جویبار با بیان اینکه در ابتدای راه هر کاری مشکلات و دشواری هایی وجود دارد اظهار کرد: با هم‌دلی و همراهی که بین نسل جوان و پیشکسوتان این رشته وجود دارد با وحدت و انسجام از این مسیر عبور خواهیم کرد.  

وی از حضور تیم جویباری در ليگ دسته یک کشور خبر داد و گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش والیبال شهرستان جویبار تیم شهدای مقاومت این شهرستان در لیگ دسته یک کشور شرکت خواهد کرد و تمام قد در کنار این تیم خواهیم بود.  

  رئیس هیئت والیبال جویبار تصریح کرد: جویبار از آنجایی که دارای استعدادهای ورزشی بسیاری به ویژه در رشته والیبال است که می توان با حمایت از آنان نام جویبار در کنار ورزش کشتی به عنوان پایتخت والیبال کشور معرفی شود. 

  رحمانی حلقه گمشده والیبال جویبار را فاصله بین پیشکسوتان و نسل جوان دانست و افزود: به احترام زحمات پیشکسوتان این رشته، تیم پیشکسوتان در جویبار تشکیل خواهد شد تا با تجربه این نسل، بتوانیم والیبال امروز شهرستان هرچه سریعتر به پیشرفت و موفقیت دست یابد.

  وی بیان کرد: از تمام کسانی که بتوانند دست هیئت والیبال جویبار را بگیرند و بتوانند از فرزندان این شهرستان حمایت کند به گرمی می‌فشارم زیرا تربیت فرزندان سالم و بانشاط و موفق وظیفه و آرمان همه ماست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴