تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۳۷۳۳۰
مدیر عامل شهریار ساری گفت: سازمان لیگ فوتبال در انتخاب میزبانی مسابقات هیچگاه عدالت را رعایت ننموده و به جز دو شهر یاد شده سایر شهرهای دیگر را فقط وقتی میزبانی وجود ندارد و از نظر میزبانی دچار مشکل می باشند به یاد می آورد.
۰
plusresetminus
انصراف شهریار ساری از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی
به گزارش بلاغ؛ سید قاسم صالحی در  گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به جهت قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران دیدار شهریار ساری در مقابل فرش حداد اصفهان که در بوشهر برگزار گردید این تیم از ادامه مسابقات منصرف شده و به نشانه اعتراض در دیدار پایانی حاضر نخواهد شد و بوشهر را ترک خواهد نمود.

وی همچنین اعلام داشت جدا از بحث قضاوت های داوری که منشاء آن عدم نظارت کمیته داوران و چیدمان های غیراصولی و حضور داوران نا آماده که حتی از آمادگی جسمانی لازم برخوردار نبوده و اضافه وزن های داوران در پخش مستقیم شبکه ورزش نیز برای همگان مشهود بوده، مایه مزاح بینندگان تلویزیونی می باشد، تا واگذاری میزبانی یک سویه و جهت دار به شهرهای یزد و بوشهر نیز مزید بر علت می باشد.

قاسم صالحی افزود: سازمان لیگ فوتبال در انتخاب میزبانی مسابقات هیچگاه عدالت را رعایت ننموده و به جز دو شهر یاد شده سایر شهرهای دیگر را فقط وقتی میزبانی وجود ندارد و از نظر میزبانی دچار مشکل می باشند به یاد می آورد.

مدیر عامل شهریار ساری در پایان اعلام داشت ترک مسابقات تبعات زیادی برای این باشگاه دارد ولی برای اینکه صدای مظلومیت تیم های ساحلی را به گوش کمیته داوران برسانیم مجبور به این کار شدیم و امیدواریم این موضوع مورد پیگیری واقع شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما