نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: موضوعی که باعث شد مدتی نباشم مسئله مالی نبود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبدرالملوک کهرنگی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اینکه شنیده شده شما به خاطر مسایل مالی مدتی در فدراسیون تیراندازی نبودید، اظهارداشت: این حرف اوج بی اخلاقی است. موضوع من حقوق نبوده، البته من از زمانی که وارد فدراسیون شدم مطالباتی دارم که پرداخت نشده است. 
* هیچ کار من عقب نیفتاده 
وی در پاسخ به این سوال که با نبود شما در فدراسیون کارها چطور پیش می رفت، گفت: من نیروی اجرایی و مدیریتی هستم. هیچ کار من عقب نیفتاده است و نباشم هم نظارتم را انجام می دهم. خوشبختانه سرمایه بنده در ورزش اعتمادی است که به واسطه تعهد اخلاقی و حرفه ای ام توانسته ام برای خود داشته باشم و مسئولیت هایم در هر مقطعی دغدغه زندگی من است پس زمان و مکان ندارد.
* هاشمی صحبتی درباره مادیات ندارد
کهرنگی درباره اینکه حتی شنیده شده عدم تمدید قرارداد الهام هاشمی هم به خاطر مسائل مالی بوده، تصریح کرد: نه، او در مورد مادیات صحبتی ندارد بلکه صحبت هاشمی در خصوص تجهیزات بوده است.

وی افزود: البته بدیهی است که درصدی طبق عرف و قانون باید اضافه شود که در هر شرایطی قابل مقایسه با دریافتی او در خارج از کشور نیست. این مربی بزرگ و اخلاق مدار در عمل وطن پرستی خود را ثابت کرده است.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی یادآور شد: هاشمی بچه ها را به کسب مدال نزدیک می کند. او مربی بزرگی است اما حالا مجبور است در مورد مسایل مختلف تمرکز کند.
* امیربهزادی رکوردهای خوبی ثبت کرده
کهرنگی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه نتایج مسابقات تراپ هفته گذشته را کامل نگفته اعلام کرد: اشتباهی رخ داد. خانم امیربهزادی از ورزشکاران با اخلاق ماست. او همیشه در اردوها بوده و رکوردهای خوبی ثبت کرده است. من زمان مسابقه از نزدیک شاهد بودم که او هم پایه نفر اول تیر زد. رکورد این خانم مشخص است.
وی در ادامه مصاحبه درباره مطالبات سایر کارمندان فدراسیون گفت: کارمندان دیگر هم مطالباتی از سال گذشته دارند که انشالله به زودی پرداخت می شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴