کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگردان «ابراهیم خلیل الله» اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کرد/ ورزی: به خاطر این توهین مشکی بر تن می کنم

22 شهريور 1399 ساعت 11:05

کارگردان «ابراهیم خلیل الله» اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کرد و خطاب به توهین کنندگان گفت: شما به نام آزادی و با برخورداری از زیستن در مهد دموکراسی، تا حتی خداوند متعال را هم منکر می شوید.


به گزارش بلاغ به نقل از«محمدرضا ورزی» در نوشته ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده، توهین نشریه فرانسوی را محکوم کرد.
متن کامل را در ادامه می خوانید:
به نام خدای محمّد(ص)
خداوند بخشنده و مهربان‌
و سوگند که محمّد(ص) عبد او و رسول اوست.
در حالی این دلنوشته را تقدیم می کنم که شدیدا عمل شنیع اهانت به ساحت مقدس خاتم الانبیاء، پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم توسط عمال شیطان در سرزمین بناپارت، قلبم را به آتش کشید.
اف بر شما که این قدر پلید و پلشت هستید. این اولین بار نیست که به نام آزادی و دموکراسی به ساحت مقدس انبیاء الهی اهانت می کنید. قطعا آخرین بار هم نخواهد بود. چون یقین دارم شما از نشانه های آخرالزمان هستید.
شما به نام آزادی و با برخورداری از زیستن در مهد دموکراسی، تا حتی خداوند متعال را هم منکر می شوید.
چندی پیش در دانمارک، این عمل پلید ثبت شد. چندی بعد تر، هالیوود به ساحت مقدس نوح نبی(ع) با ساختن فیلمی سخیف، اهانت کرد و در سالهای دورتر، فرزند خلف شیطان، سلمان رشدی ملعون به ساحت مقدس کتاب خدا و نبی اکرم(ص) اهانت کرد.
اینجانب بدین وسیله انزجار خودم را از این حرکت کثیف در کشور فرانسه اعلام می دارم و به عنوان یک مسلمان شیعه، باافتخار، همزمان باصد و بیستمین سالگرد سینمای وزین و عزیز ایران، و به رسم اعتراض به این بی اخلاقی وقیحانه، پیراهن مشکی بر تن می کنم.
در آخر، به عنوان یک شهروند ایرانی وسینماگرمسلمان از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارم برخوردی قاطع در اعتراض به این مهم در قبال دولت فرانسه داشته باشد تا بیش از این غرور مسلمانان سرزمین عزیزم ایران، جریحه دار تر نشود.
ان شاالله.
یا اباصالح المهدی ادرکنی(عج)
محمدرضا ورزی





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437316

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437316/کارگردان-ابراهیم-خلیل-الله-اهانت-پیامبر-ص-محکوم-ورزی-خاطر-این-توهین-مشکی-تن-می-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com