کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلتنگی نازدانه‌های شهید مدافع سلامت فاطمه شفیعی‌نژاد ساروی

22 شهريور 1399 ساعت 8:25

مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود!


به گزارش بلاغ مقدار یار هم‌نفس، چون ما نداند هیچکس، ماهی که بر خشک افتد، قیمت بداند آب را، سلام به تو مادری که دیگر ندارمت! سلام کودکانه به نگاه مهربانانه‌ات! سلامی خاموش به آن آغوشی که برای همیشه از دست داده‌ام!
مادر؛ تو فرشته نجاتی بودی که مانع مرگ دیگران می‌شدی! اما چرا دیگران نتوانستند تو را برای ما فرزندان خردسالت نگه دارند؟
مادرم؛ مادر شهیدم؛ می‌دانم که در اوج زیباترین عروج به عموهای شهیدم پیوستی و اینک تو هم نظاره‌گر خداوندی! می‌دانم که با بال‌های قشنگت، با پرواز بر فراز بهشت دل‌نواز، آغازگر سرفراز زندگی در جوار خدای بی‌نیازی.
می‌دانم که در آستانه بهشت، ما را به انتظار نشسته‌ای، می‌دانم که مثل همیشه بی‌قرار دیدار فرزندان غمگسار خویشی، می‌دانم که هنوز دل‌واپس مایی و در افقی بالاتر نظاره‌گر مایی تا آب در دلمان تکان نخورد.
اگرچه به‌ظاهر ترک‌مان کرده‌ای، اما به واقع زنده‌ای و در جای جای خانه و در کانون قلب ما حاضری، مادرم مادر عزیزتر از جانم، 
مشکل ما سرنوشت تو نیست، مشکل ما دلتنگی کشنده‌ای‌ ا‌ست که امان ما را بریده و قلب ما دریده و دمار از ما کشیده است‌.
مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود!
خداحافظ ای تجلی استقامت، خداحافظ ای کانون محبت، خداحافظ ای شهیده سلامت
خداحافظ مادر دیدار به قیامت!
از طرف نازدانه‌هایت؛ 
کوثر، فائزه، هدی و هانیه و زهرا فرزندان شهیده فاطمه شفیعی‌نژاد از شهدای مدافع سلامت در شهر ساری





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437299

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437299/دلتنگی-نازدانه-های-شهید-مدافع-سلامت-فاطمه-شفیعی-نژاد-ساروی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com