تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۴۳۷۲۹۲
یک کارشناس رسانه تأکید کرد که حمایت تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی زبان معاند، از قاتلان و متجاوزان به جان و مال مردم، نهایت استیصال این طیف است.
۰
plusresetminus
یک کارشناس رسانه: حمایت از قاتلان مردم نهایت استیصال معاندین است
به گزارش بلاغ، دکتر حسن کربلایی ضمن بیان مطلب فوق؛ افزود: آنچه در ارتباط با دو برادر مجرم طی روزهای گذشته در سطح رسانه‌های معاند فارسی زبان شاهد بودیم، نشانه استیصال این رسانه‌ها و اربابان خارجی و گروهک‌های  در صدد براندازی است. زیرا آنها ولو با حمایت از قاتلان و اراذل و اوباش در پی سربازگیری و رهسپار کردن آنها به کف خیابانها هستند.

این مدرس دانشگاه همچنین تأکید کرد: حمایت از قاتلان همچنین خطی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی معنا می‌شود که در قالب آن می‌کوشند جمهوری اسلامی را به دلیل مجازات متجاوزان به نوامیس مردم، ناقض حقوق بشر معرفی کنند.

دکتر کربلایی حمایت از قاتلان را ظلم به قربانیان و  خانواده قربانیان  دانست  و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و مردم ایران به‌ حدی از  خرد و شعور فاصله دارند که با این‌گونه رفتارها چهره شیطانی خود را بیشتر برای مردم ایران عیان می‌کنند و منزوی‌تر خواهند شد. منزوی‌تر از این روزها که مجبورند برای مطرح کردن خود و عملی کردن نقشه‌هایشان، از قاتلان و متجاوزان و افراد لومپن حمایت کنند!

معاون سابق سردبیر روزنامه رسالت همچنین به استیصال دولت‌های غربی در برابر مردم ایران نیز‌ اشاره کرد و گفت: وقتی دولت آلمان از اراذل و اوباش و قاتلین حمایت می‌کند و از نظام  جمهوری اسلامی می‌خواهد که قاتلان از مجازات معاف شوند، یعنی  به‌حدی دستشان از بهانه و استدلال و ابزار قدرت، خالی است که تلاش می‌کنند از قاتل و قاچاقچی ومتجاوز، سرباز و ابزار برای خود بسازند!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴