تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۸۴
نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در شمال استان، شاهد ایجاد و راه‌اندازی دانشکده پرستاری خواهیم بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  در پارس آباد اظهار کرد: براساس نیاز و انتظارات مردم در خصوص ایجاد دانشکده پرستاری در شهر پارس آباد، نشست و جلسات مداوم با دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام و مصوبه‌ای در خصوص راه اندازی دانشکده پرستاری در پارس آباد تصویب شد.
وی افزود:  این مصوبه هفته‌های پیش مورد تایید وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت تا برای اولین بار در شمال استان، شاهد ایجاد و راه‌اندازی دانشکده پرستاری باشیم.
نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز فعالیت دانشکده پرستاری در پارس آباد گفت: توافقاتی با دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته تا از مهر ماه سال‌جاری فعالیت این دانشکده در شهرستان پارس آباد آغاز شود.
وی ادامه داد: شهرستان پارس آباد مغان بیش از دویست و پنجاه هزار نفر از مردم منطقه و شهرهای همجوار را در زمینه پزشکی و بیمارستانی تحت پوشش قرار می‌دهد و وجود این اتفاق مبارک در منطقه می‌تواند در تعلیم نیروها و کادر درمانی جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مراجعه کنندگان موفق‌تر عمل کند.
جهانگیرزاده گفت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها هستند و تلاشمان بر این خواهد بود به‌زودی نیازهای این شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف دانشگاهی برطرف شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴