تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۸۳
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه  در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،بلافاصله  شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.   
وی با بیان اینکه این سرقت ساعت۲۳ و ۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت و تعدادی دله و یک قهوه سازبه سرقت رفته،بیان داشت:در این سرقت صاحب مغازه هیج آسیب جسمی ندیده است. 
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد:با کار اطلاعاتی در این رابطه ۳ سارق شناسایی و دستگیری آنان درکمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲